Wednesday 22 June 2011

Testimoni Pengguna Corset Premium Beautiful



Ada yang bertanya, "ada ke perubahan kalau aku beli corset PB ni?" Eh, mesti lah ada...

Ni kata pelanggan saya yang pertama :-
"manyak bagus... dulu kembang skrg dah kempis..., member-member kat kampus pun dah tegur. Berat badan pun dah kurang. Tengkiu la banyak-banyak kat Elly" , kata Kak han

Ni pulak pengakuan sebenar kawan kamcing saya yang memperkenalkan PB pada saya...

Alhamdulillah.. dah ada jugak yang tegur2 saya kata nampak perubahan sikit lah..


Selain dari tu masalah sakit belakang, sukar tido malam dan period saya juga hampir pulih.. Kalau dulu saya selalu jek sakit belakang lagi2 bila duduk terlalu lama..alhamdulillah semua nya beransur pulih dan PB ni telah memberikan kesan yang positive pada diri saya..tu yang buat saya jatuh chenta..hehe

Yang lagi best nya saya sekarang bukan setakat pengguna PB malah saya decide jadi kan PB ni sebagai sumber pendapatan tambahan saya.." kata Hanie. Untuk ke blog Hanie klik http://haniesmiles.blogspot.com/

Eh, ni semua orang lain yang cakap, mana testimoni tuan punya blog ni sendiri?

Err... sekarang ni saya tengah pregnant 4 bulan. Mana boleh pakai corset lagi... Nanti time berpantang la baru saya pakai. Yaaaa... corset PB ni juga sangat sesuai untuk ibu-ibu yang dalam pantang selepas melahirkan anak. 

Jadi tunggu apa lagi? Hubungi saya dengan segera untuk maklumat lebih lanjut.
Facebook : Elly El
H/p : 017-3470400
E-mail : salju_pink@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...