Friday 8 July 2011

Pakej harga corset Premium Beautiful

Saya rasa dah tiba masanya saya ceritakan pasal harga PB ni sebenarnya.. ramai yang dah tau, tapi ramai juga yang tak tau..

Harga PB berlainan dengan saiz.. Sila tengok kat jadual di bawah.





Bagi yang ingin membeli secara cash, ada harga istimewa ditawarkan.

Kalau guna Credit Card boleh tak?
Bolehhh.. Saya akan postkan entry macam mana pembelian melalui kad kredit secepat mungkin.

Kalau tengok, memang mahal harga corset Premium Beautiful ni. Biasa la tu, produk baik memang biasanya mahal. Bak kata pepatah 'Alah membeli menang memakai'. Jangan risau, kan ada kaedah ansuran bulanan. Orang bilang, boleh 'CCM' bah... hehehe...

Betul ke berkesan ni? Nanti kalau saya dah beli mahal-mahal lepas tu tak ok macam mana?
Jangan gopoh-gopoh. Tiada paksaan. Boleh baca lagi testimoni penggguna PB yang akan saya post dalam masa terdekat. Boleh try dulu kalau nak. Call atau sms jer saya.


Terkini!!!

Dapatkan BONUS + REBATE = RM4,500 for diz month!!! It's true.... sesape yang berminat untuk jadi  biz partner saya, do contact me for more details... and for those who luvz PB, grab it now. Rebate dah kembali. Jangan lepaskan peluang ini. Duit rayer... duit rayer...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...