Sunday 3 July 2011

Premium Beautiful atasi masalah lelaki perut buncit

Time sibuk mempromosikan Premium Beautiful pada kawan-kawan, tetiba sorang kawan ni mencelah,  "Ellly, kalau benda tu boleh kempiskan perut aku ni aku beli bah 1", sambil mengusap-ngusap perutnya yang dah tak nampak kepala tali pinggang.


Tu la, biasa yang korang dengar corset ni waima jenama apa sekali pun hanya untuk kaum wanita jer kan? Tak betul tu sebenarnya. Premium Beautiful juga sangat-sangat sesuai untuk kaum lelaki. Yes, anda tak salah baca. Baca la berbelas kali pun. Kaum lelaki juga boleh pakai Premium Beautiful, cuma of course, tak la complete 1 set. Hehehehe...

Hasil carian saya di internet, saya temui ni, yang mana saya fikir kita boleh kongsi bersama :-

Memiliki perut yang buncit bukan sekadar menjejaskan personaliti seseorang, apa yang lebih membimbangkan adalah masalah kesihatan yang bakal mengundang. Sepertimana yang diketahui, masalah perut buncit sering melanda kaum lelaki berbanding wanita. Ia sering dikaitkan dengan lemak dan merek yang mempunyai lemak yang banyak terkumpul di perut berisiko berhadapan dengan sindrom metabolik berbanding dengan mereka yang mempunyai lemak yang banyak disekitar pinggul dan paha. Ini boleh menyebabkan penyakit koronari arteri.


Sindrom metabolik yang pembentukkannya banyak dipengaruhi cara hidup dikaitkan dengan kegemukan, tahap kolestrol yang tinggi, diabetis awal dan hypertension. Sindrom ini pada hakikatnya bukanlah satu penyakit tetapi ia adalah rangkai ketidaktentuan metabolisme badan termasuk darah tinggi, kadar insulin yang tinggi, terlebih berat badan dan tahap kolestrol yang luar biasa yang seterusnya menyebabkan anda berisiko untuk terdedah kepada diabetis, sakit jantung dan strok. Setiap satu darinya memiliki faktor risiko untuk penyakit lain dan menyebabkan pesakit berhadapan dengan masalah penyakit yang mengancam sepanjang usia.


Set yang perlu digunakan oleh lelaki adalah Waist Nipper sahaja.

Tak perlu pakai 1 set premium beautiful. Hehehehe... just pakai waist nipper yang bertujuan untuk mengatasi masalah perut buncit, slipped disc dan sakit pinggang.


Pemakaian Waist Nipper ni kena la konsisten, pakai la 8 jam sehari. Kalau selalu bersukan seperti jogging, gym, futsal, bola, badminton dan sebagainya, pemakaian waist nipper ni membuatkan kaum lelaki rasa lebih mantap, tegap, sasa dan berkeyakinan. Baru la timbul 6 packs tu. Macam buah durian 3 ulas kiri, 3 ulas kanan.
Kepada isteri isteri di luar sana, hadiahkan Waist Nipper ni utk suami anda. Biasanya lelaki lepas kawin perut akan naik. Biasanya juga lelaki yang selalu buat kerja berat pun pinggang akan sakit, biasanya juga lelaki yang suka main golf pinggang diorang sakit dan berkemungkinan Slip disc lagi. So hadiah kan untuk mereka, samada pada ulang tahun perkahwinan, birthday or saja2..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...