Wednesday 29 June 2011

Siapa kata breastfeeding mothers tak boleh pakai Premium Beautiful?

Tadi saya ada terima call dari sorang akak ni. Dia tanya "Elly, aku ni minat bah sama PB tu, masalahnya anakku ni masih dia menyusu badan. Nda susah ka tu ha nanti?" lepas jawab soalan bakal pengguna corset PB tu, terus saya dapat idea untuk new entry...

Premium Beautiful ni dah canggih dah. Untuk mencapai sasaran pelanggan segenap lapisan masyarkat, ianya direkacipta sesuai bagi ibu yang masih menyusukan anak dengan susu badan. Beberapa 'miracle' memakai Premium Beautiful untuk mereka yang breastfeeding :
  • Susu badan tidak akan mengering malahan produksi susu badan menjadi semakin lancar..
  • Anda tidak akan merasai pembengkakkan payudara jika berlaku 'gap' penyusuan kerana cup Premium Beautiful mampu menyeimbangkan pembesaran payudara dan pengeluaran susu.
  • Payudara anda tidak akan jatuh, malah akan 'lift-up' dengan pemakaian PB. Ini berbeza sekali dengan pemakaian bra biasa yang memberi kesan menekan kebawah yang akan memburukkan keadaan dimana payudara akan jatuh tanpa sedar. Tak lawa la nanti kan.
  • Sesiapa yang mengalami payudara yang lembik akan pejal dengan Premium Beautiful.

    • Ciri-ciri long bra Premium Beautiful -’designated specifically for nursing’. -
    1. Cara penggunaan hanya tarik cup kebawah -mudah dan cepat. Baby anda tidak akan menunggu lama. Payudara anda akan diampu oleh cup jadi ia tidak akan ‘jatuh'.
    2. Bra cup yang elastik boleh menampung saiz payudara yang besar kerana kandungan susu.
    3. Bra yang tidak ketat - boleh menganjal dan tidak menghadkan tumbesaran payudara, ini berbeza dengan nursing bra yang lain yang adakalanya boleh menyebabkan jangkitan kuman dan kesan tidak selesa pada si pemakai.
    4. Cup Premium Beautiful adalah bersifat kapas ‘cotton bra’ yang mana memberikan keselesaan dan pengudaraan yang baik atau 'better ventilation' kepada payudara anda yang mengandungi susu.

      2 comments:

      1. Good entry, info yang sangat berguna kepada para ibu di luar sana

        ReplyDelete
      2. tengkiu..tengkiu..klau ader yg silap sila tgur ye..hehehe...

        ReplyDelete

      LinkWithin

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...